Gas Guzzlers Extreme
Gas Guzzlers Extreme to szybka, wściekła i uzbrojona po zęby strzelanka z palcem na spuście i stopą wciskającą gaz do dechy! Wybierz się na pełną emocji przejażdżkę w tej szalonej, wciągającej grze wyścigowej z elementami walki, w której znajdziesz mnóstwo pojazdów, ulepszeń, premii oraz scenerii. Gas Guzzlers Extreme to nowa, ekscytująca wizja samochodowych starć połączonych z pełną furii walką drużynową. Rozpoczynasz od pojazdów o słabszych osiągach, a z czasem przesiadasz się do coraz bardziej zaawansowanych maszyn, zdobywając pieniądze w serii dynamicznych wyścigów i walk na arenie. Nowe tryby, tory i pojazdy są odblokowywane wraz w postępami w grze. Doskonaląc umiejętności jazdy i walki, możesz przeznaczać swoje ciężko zarobione pieniądze na modyfikację pojazdu, aby dopasować go wyglądem do maszyn innych członków klanu albo uzbroić się po same zęby i ruszyć w drogę po chwałę! Zawsze jednak pojawiają się nowe wyzwania, ponieważ mamy do czynienia z apokalipsą zombie! To raczej zła wiadomość dla ludzkości, ale nie dla ciebie! Uzbrojony po zęby w swojej wyposażonej w szalone urządzenia wspomagające machinie zniszczenia, jesteś w stanie z łatwością likwidować całe hordy nieumarłych na każdej arenie. Pamiętaj jednak, że pożeracze mózgów też potrafią mocno ukąsić i mają własną broń. Poza tym, jeżeli rozjedziesz ich zbyt wielu, koła pojazdu zaczną się ślizgać we krwi, co w nieunikniony sposób doprowadzi do twojej okrutnej śmierci z rąk zombie... Gas Guzzlers Extreme to gra pełna wyjątkowego humoru, mająca niezwykły charakter, a co najważniejsze zawierająca mnóstwo ciekawych elementów! Gra obejmuje 12 trybów, 42 tory, 12 aren, 8 różnych scenerii oraz 21 pojazdów, które można modyfikować i ulepszać za pomocą 12 unikalnych rodzajów broni i 22 odmian zombie. Zostań siewcą chaosu i totalnego zniszczenia!