Gargos
Od swojej ostatniej porażki Gargos przez wiele wieków czekał, aż nadejdzie jego czas, i oto plany zaczęły się ziszczać. Po podporządkowaniu sobie wymiaru astralnego najpotężniejszy z władców cienia rozpoczyna atak na Ziemię! Rzuć się w wir walki, używając arsenału brutalnych ataków na odległość, mocy wymiarów, potęgi latania oraz umiejętności wzywania i poskramiania dwóch rodzajów sługusów wspomagających Twój marsz ku zwycięstwu.