ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3
Firmy Marvel i Capcom połączyły siły, by opracować najbardziej porywające turnieje 3 na 3 wszech czasów w grze Ultimate Marvel vs. Capcom 3. W tej edycji gracze znajdą całą opublikowaną wcześniej zawartość do pobrania, kolekcję Marvel vs. Capcom: Official Complete Works oraz grafikę w rozdzielczości HD 1080p odtwarzaną z szybkością 60 klatek na sekundę. Do wyboru mają najbardziej kultowe postacie firmowane przez Marvel i Capcom, a ponadto mogą skonfigurować swoją drużynę w trybie „Bohaterowie i heroldowie”. Pewnych swych umiejętności śmiałków zapraszamy do konfrontacji z graczami z całego świata, podczas których rozstrzygnie się, kto jest najlepszym zawodnikiem we wszechświecie.