Microsoft Corporation
Pobieraj i graj w gry na konsoli XBOX, PC i obsługiwanych urządzeniach podręcznych. Pomiń pobieranie i przesyłanie strumieniowe gier (w tym wybranych gier, które posiadasz) na dowolnym kwalifikującym się urządzeniu. Dzięki Premium uzyskasz dostęp priorytetowy.