Galaxy Champions TV
Galaxy Champions TV to dynamiczna strzelanka z widokiem z góry inspirowana klasyczną grą arcade Smash TV. Zgarnij potężną broń i power-upy, walcz z hordami wrogów, rozwijaj swoją postać i ulepszaj ją. Pokonaj wszystkich bossów aby zostać mistrzem najbardziej brutalnego programu telewizyjnego wszechczasów! Czy jesteś gotowy aby zostać mistrzem? "Powodzenia, będzie Ci potrzebne" Cechy gry: - Brutalna i dynamiczna gra akcji. Bądź szybki lub zgiń! - Globalna tablica wyników: gracz może rywalizować z innymi graczami. - Lokalny tryb kooperacji dla 2 graczy. Nie walcz sam! Możesz wygrać ten program znajomymi! - Zróżnicowane poziomy trudności: gracz może wybrać poziom trudności przed rozpoczęciem każdej gry. - Ponad 40 ulepszeń do odblokowania. - Ponad 15 potężnych broni (w tym 5, które można ulepszyć). - 4 różne planety. - Ponad 15 różnych wrogów. - 4 szalone walki z bossami. - Tryb Champions. Jak długo uda Ci się przetrwać?