Fully Loaded Mini Pack
Pełny zestaw dla samochodu Mini zawiera pojazd MINI Cooper S (odblokowany i w pełni ulepszony od początku gry). Zestaw zawiera wyjątkowe malowanie oraz unikalnego inżyniera z atutami.