FS22: Volvo LM 845 (PC)
BM-Volvo LM 845 była pierwszą przegubową ładowarką wyprodukowaną przez Volvo, oferującą niezrównaną wszechstronność. Nawet w dzisiejszych czasach, ta wyjątkowo przydatna maszyna do ciężkich zadań imponuje niesamowicie wielkimi kołami i dużym prześwitem w połączeniu z wybitnie długim zasięgiem i dużą nośnością. Ta kombinacja składa się na wydajną i wszechstronną ładowarkę kołową napędzaną silnikiem diesla marki Volvo, która produkowana była w latach 1970-1972. BM-Volvo LM 845 służy do ładowania i przewożenia dużych ilości ciężkich materiałów: Kłód ze ściętych drzew, rudy żelaza z kopalni w Silverrun Forest lub zbiorów, beli i wielkich worów, a także innych zasobów, które musisz przewozić każdego dnia w ramach rolniczej działalności gospodarczej. Dzięki zróżnicowanemu zestawowi doczepianych narzędzi, ładowarka kołowa Volvo jest silną i wszechstronną odpowiedzią na wszystkie wyzwania związane z rolnictwem.