Farming Simulator 22: Premium Edition (PC)
Zawartość w skali Premium: gra + 7 pakietów + 2 dodatki Edycja Premium Farming Simulator 22 zawiera wymarzoną różnorodność rolniczych dobroci – sześć map i gigantyczną flotę setek realistycznych maszyn! Nagrodzona w wielu krajach gra podstawowa, wraz z siedmioma pakietami zawartości i dwoma dodatkami, pozwala początkującym i powracającym na pola zaznać praktycznie nieskończonej ilości przyjaznej dla rodziny zabawy w ramach rolniczej współpracy i konkurencji. Nowość: dodatek Premium Expansion dodaje plony, mapy i maszyny Dodatek Premium Expansion, dostępny również osobno, stanowi część tej edycji i zaproszenie do Zielonki – nowej okolicy w Europie Środkowej, doskonale nadającej się pod uprawę warzyw: marchwi, pasternaku i buraka czerwonego, których dostępność rozszerza listę 20 dostępnych plonów i zakładów przetwórczych. Dodatek Premium Expansion oferuje niespotykany dotychczas poziom szczegółowości oraz 35 pojazdów i narzędzi. W serii pojawiają się po raz pierwszy marki Dewulf, Gorenc, Agrio i WIFO, a na dokładkę dochodzą nowe maszyny marek BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ i nie tylko. Zawartość przepustek sezonowych 1. i 2. roku! Ta edycja gry Farming Simulator 22 zawiera również następujące pakiety: pakiet Antonio Carraro, pakiet Kubota, pakiet Vermeer, pakiet Göweil, pakiet Hay & Forage oraz dwa dodatkowe, jeszcze nieznane pakiety. Zawiera również dodatek Platinum Expansion o leśnictwie, w którym zadebiutowała marka Volvo, oferujący ponadto wiele innych marek, nowych mechanik rozgrywki oraz nową mapę.