FS22: Antonio Carraro Pack (PC)
Wznieś swoje kwitnące przedsięwzięcie pełne pięknych winnic i rozległych gajów oliwnych na zupełnie nowy poziom dzięki kompaktowym, lecz potężnym i wszechstronnym ciągnikom rolniczym wprost od klasycznego włoskiego producenta – Antonio Carraro. Maszyny te z powodzeniem radzą sobie na wymagającym terenie, gdzie inne ciągniki nie są w stanie sprostać stromym zboczom i ograniczonej przestrzeni do manewrów. Praca pośród winorośli i drzew oliwnych (dwóch nowych rodzajów upraw dostępnych w Farming Simulator 22) wymaga specjalistycznego wyposażenia, lecz pakiet Antonio Carraro Pack zawiera dokładnie to, czego potrzebujesz – flotę zróżnicowanych ciągników rolniczych, wśród których znajdziesz m.in. klasyczny model Supertigre 635, wszechstronną jednostkę TTR 7600 Infinity oraz ciągnik przegubowy wyposażony w cztery gąsienice, czyli ikoniczny MACH 4 R. Włoska firma jest wiodącym ekspertem w dziedzinie rozwiązań dla farmerów zajmujących się uprawami wyspecjalizowanymi. Kompaktowa konstrukcja w połączeniu z niewielkimi kręgami skrętu oraz optymalną widocznością ze wszystkich stron to gwarancja, że zawsze dotrzesz do każdej rośliny w twoim ogrodzie. Szczególną uwagę należy zwrócić na obrotowe siedzenia kierowcy, dzięki którym można błyskawicznie zmienić pozycję.