Forza Motorsport 7 VIP
Na członków VIP Forza Motorsport 7 czekają ekskluzywne samochody modyfikacje oraz gadżety dla kierowców! Członkowie VIP Forza Motorsport 7 otrzymają 5 ekskluzywnych samochodów ze specjalnymi właściwościami. VIP-y otrzymają również modyfikacje zapewniające premię do kredytów oraz 5 VIP-owskich zestawów gadżetów dla kierowców. Ekskluzywne samochody to: Nissan GT-R Black Edition z 2012 roku BMW M4 Coupe z 2014 roku Camaro Super Sport Coupe z 1969 roku Ram Runner z 2013 roku a także Ford Escort RS Cosworth z 1992 roku. Zdobądź swoje członkostwo VIP już dziś!