Forza Motorsport 7 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1 z 1989 roku
Samochodem Spotlight w Forza Motorsport 7 w sierpniu jest Aston Martin #18 Aston Martin AMR1 z 1989 roku. Gracze otrzymują BEZPŁATNY dodatek do pobrania, w ramach którego wraz z charyzmatycznym kierowcą z grupy C mogą godnie uczcić historię udziału Astona Martina w wyścigach wytrzymałościowych! Po odebraniu tego dodatku możesz dodać jednorazowo ten samochód do swojego garażu Forza Motorsport 7 za darmo, bez dopłat z użyciem środków stosowanych w grze. Dodatek można pobrać za darmo. Dodatek wymaga gry Forza Motorsport 7.