Forza Horizon 5 Przepustka Samochodowa
Zdobądź natychmiastowy dostęp do 42 dodatkowych samochodów za niewygórowaną cenę, łącznie z 8 samochodami Formula Drift! Każde z aut dostępnych w ramach przepustki zostanie jednorazowo dodane do Twojego garażu bez kosztów w grze. Przepustka samochodowa wchodzi w skład edycji Deluxe i Premium oraz zestawu dodatków Premium. Zdobądź przepustkę samochodową Forza Horizon 5 już dziś!