Fortnite – Pakiet Wieczny Ned
Bez tego nigdzie się nie ruszy, dlatego będzie musiał odszukać to sam. Pora znaleźć to, co zostało zgubione z pakietem Wieczny Ned obejmującym: WSZYSTKIE TRYBY – Strój Nawrotowy Ned – Plecak Kevin z Bazy Głównej – Kilof Wykrywacz Ned-Pakietu TRYB RATOWANIE ŚWIATA – Dostęp do kampanii PvE „Ratowanie Świata” – Wyzwania Nawrotowego Neda: Zdobądź do 1500 V-dolców, wykonując zadania dnia w trybie Ratowanie Świata. Wyzwania zostaną odblokowane po ukończeniu trzeciej misji obrony burzowej tarczy w kampanii „Ratowanie Świata”. V-dolce to waluta w grze do wydania w Fortnite. Można kupić za nie nowe elementy kosmetyczne, takie jak stroje, lotnie, kilofy, emotki, malowania i karnet bojowy najnowszego sezonu! Lotnie i smugi mogą być niedostępne w trybie Ratowanie Świata.