Fortnite – Pakiet Sprzeczne Sygnały
Gdy Tegan nasłuchuje, zawsze usłyszy wezwanie. Jasno, prosto i na temat z pakietem Sprzeczne Sygnały, zawierającym: – 600 V-dolców – Strój Tegan – Plecak Sercokolce – Kilof Zawód Miłosny V-dolce to waluta w grze do wydania w Fortnite. Można kupić za nie nowe elementy kosmetyczne, takie jak stroje, lotnie, kilofy, emotki, malowania i karnet bojowy najnowszego sezonu!