FOR HONOR – skórka postaci – podżegaczka
Stań się wcieleniem zagłady odległego imperium ze skórką konkwistadorki Veli zmieniającej zupełnie wygląd podżegaczki. Wysłana za morze z misją eksploracji nowego świata konkwistadorka Vela powróciła do Heathmoor ze skarbami wykradzionymi upadłej cywilizacji. Brutalna odkrywczyni i łupieżczyni Vela uważa się za bohaterkę, a dzięki splądrowanemu przez nią złotu Horkos zatriumfuje. W zestawie: 1 skórka dla podżegaczki, 7 dni statusu czempiona, 3 skrzynie grabieży.