FOR HONOR – Edycja Ultimate
Edycja Ultimate zawiera dwanaście dodatkowych postaci o unikalnych stylach gry: Centurion – rycerz walczący z użyciem gladiusa. Gladiator – rycerz walczący z użyciem trójzębu i puklerza. Gàidheal – wiking walczący z użyciem wielkiego miecza, claidheamh mór. Szamanka – wikinka walcząca z użyciem maczety i sztyletu. Shinobi – samuraj walczący z użyciem kusarigamy. Aramusha – samuraj walczący z użyciem dwóch katan. Jiang jun – członek Wu Lin walczący z użyciem guan dao. Shaolin – członek Wu Lin walczący z użyciem kostura. Zhanhu – członek Wu Lin walczący z użyciem changdao. Czarny gwardian – rycerz walczący z użyciem miecza oraz tarczy migdałowatej. Jormungandr – wiking walczący z użyciem młota bojowego. Hitokiri – samuraj walczący z użyciem masakari. Walcz solo lub ze znajomymi w For Honor, trzecioosobowej grze z bohaterami opartej na walce wręcz. Wkrocz na pole bitwy jako rycerz, wiking, samuraj, Wu Lin bądź przybysz. Walcz w brutalnych pojedynkach oraz trybach skupionych na współpracy drużynowej lub graj w emocjonującej kampanii fabularnej.