FOR HONOR – Edycja Gold
Edycja Gold zawiera sześć dodatkowych postaci o unikalnych stylach gry: Centurion – rycerz walczący z użyciem gladiusa. Gladiator – rycerz walczący z użyciem trójzębu i puklerza. Gàidheal – wiking walczący z użyciem wielkiego miecza, claidheamh mór. Szamanka – wikinka walcząca z użyciem maczety i sztyletu. Shinobi – samuraj walczący z użyciem kusarigamy. Aramusha – samuraj walczący z użyciem dwóch katan. Walcz solo lub ze znajomymi w For Honor, trzecioosobowej grze z bohaterami opartej na walce wręcz. Wkrocz na pole bitwy jako rycerz, wiking, samuraj, Wu Lin bądź przybysz. Walcz w brutalnych pojedynkach oraz trybach skupionych na współpracy drużynowej lub graj w emocjonującej kampanii fabularnej. Wybierz Edycję Ultimate, aby zyskać najlepsze wrażenia z gry dzięki sześciu dodatkowym postaciom!