Foot Clinic: Complete Edition
Wejdź w rolę lekarza i podologa i zanurz się w pracy w klinice stóp. Szoruj, skrob, wyrywaj i lecz różne rodzaje stóp. Najważniejsze cechy: - 12 podstawowych narzędzi do leczenia i upiększania stóp - 2 narzędzia premium do dodatkowych zabiegów: narzędzie zapachowe i narzędzie z akwarium z rybkami - nowe skórki: profesjonalny wygląd dla pęsety, cążków do pedicure, narzędzia do paznokci u stóp, kremu do pielęgnacji stóp, pęsety do usuwania kolców oraz narzędzia do mycia i spłukiwania - 4000 monet, aby szybciej rozwijać swoją klinikę - mechaniki wyciskania pryszczy, obcinania paznokci, czyszczenia, golenia i wiele więcej - wielu pacjentów z różnymi problemami stóp - badanie i szczepienie chorych klientów - dostępne skórki narzędzi, które czynią grę jeszcze zabawniejszą - ulepszenia wyposażenia, mebli i dekoracji Wykonuj zabiegi na odciski, nagniotki i wrastające paznokcie. Każdy pacjent to nowe wyzwanie, więc nigdy się nie znudzisz! Gdy będziesz gotowy na przerwę, odwiedź znajdujący się na miejscu salon paznokci. Podaruj czyimś stopom należytą pielęgnację dzięki różnym lakierom, tatuażom i maskom do stóp.