Fluffy Milo (Xbox Version)
Przebij się przez pory roku w słodkim, kocim stylu w wymagającej grze logicznej dla graczy w dowolnym wieku! Wyrusz na przygodę z przepychaniem puzzli przez pory roku w grze Fluffy Milo! Fluffy Milo to 60 etapów swobodnej zabawy w stylu 3D, w której kontrolujesz uroczego kota i pomagasz mu napełniać miski pysznym mlekiem. Zaczyna się prosto od małego układu płytek z jednym dzbankiem mleka i jedną miską. W miarę postępów etapy stają się większe i trudniejsze. Po każdych 15 pokonanych etapach otoczenie ulegnie zmianie: z motywów tropikalnych i lasów po zaśnieżone pola przy zmianie pory roku. Czy uda Ci się pomóc Milo w zaspokojeniu chrapki na mleko?