Lake Dylan to liczące ponad 2000 akrów jezioro, znajdujące się w stanie Minnesota, które zamieszkuje 11 gatunków ryb. Obiekt ten oferuje wiele zróżnicowanych zakątków do wędkowania, od zalesionych i rolniczych terenów, po miejskie obszary, doki, mola i falochrony, jest tu więc sporo miejsc do nęcenia ryb. Warte uwagi są też otwarte wody tego jeziora, charakteryzujące się znacznymi wahaniami głębokości, co wiąże się także z obecnością licznych wysp. Jezioro to zamieszkują bassy o rozmiarach godnych trofeum, o wadze do ponad 3,6 kg, a także szczupaki pospolite przekraczające 20,4 kg. Znajdziesz tu także gigantyczne szczupaki amerykańskie, szczupaki tygrysie oraz niszczuki długonose, które rosną tu nawet do 24 kg. Na tak rozległym jeziorze z tak olbrzymimi rybami do złapania, twoje umiejętności i wytrzymałość twojego sprzętu sprawdzone zostaną do granic możliwości!