FINAL FANTASY XV
W tym ciekawym RPG akcji, Noctis, książę magicznego Królestwa Lucis, wyrusza na wyprawę w celu odzyskania swojej ojczyzny. Siądź za kierownicą i ruszaj w drogę z ekipą barwnych towarzyszy, z którymi odkryjesz zapierający dech w piersiach świat. Przywołaj moc swoich przodków i bez wysiłku wznieś się w powietrze w trakcie niesamowitych sekwencji walki. Wieloletni fani i ci którzy dopiero zaczynają, wszyscy przygotujcie się na poznanie najwyższej jakości rozrywki interaktywnej w tej fantastycznej przygodzie opartej o rzeczywistość.