FINAL FANTASY XV: EPISODE ARDYN
Po raz pierwszy w historii, gracze będą mogli przejąć kontrolę nad największym wrogiem Noctisa, w zupełnie nowym epizodzie FINAL FANTASY XV! Zanurz się w mrocznej opowieści o wzgardzonym zbawcy Ardynie Lucisie Caelumie i odkryj tajemnice związane z jego przeszłością. *Gracze muszą zakupić FINAL FANTASY XV, aby zyskać dostęp do tej zawartości. Może być wymagana także aktualizacja do najnowszej wersji gry.