FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE DEMO
To jest wersja demonstracyjna FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE. W tej wersji demo gracze mają do dyspozycji cały pierwszy rozdział gry – misję z wysadzeniem reaktora mako. Istnieje możliwość przeniesienia zapisów z wersji demonstracyjnej do pełnej gry. Oprócz tego, jeśli w wersji demonstracyjnej utworzono zapis stanu, w pełnej wersji gry można odebrać elementy dodatkowe: „Revival Earrings” oraz „Survival Set”. *Danych zapisu z wersji demonstracyjnej nie można przenieść do pełnej wersji gry, jeśli utworzono w niej wcześniej zapis stanu, ale „Revival Earrings” i „Survival Set” można mimo to zdobyć w grze innymi sposobami. *”Revival Earrings” i „Survival Set” można odebrać, wybierając opcję „Gift Box” dostępną z poziomu menu głównego w pełnej grze. *W wersji demonstracyjnej nie można odblokowywać osiągnięć, jednak „Onetime Gig” zostanie odblokowane w pełnej wersji gry, jeśli przeniesiony zostanie do niej zapis z ukończonej wersji demonstracyjnej.