Fate Touched Weapons Pack
Przygotuj się do każdej bitwy dzięki pakietowi broni dotkniętych ręką Przeznaczenia, wśród których znajdziesz 1 długi łuk, 1 młot, 1 kostur, 1 parę ostrzy Faeblade, 1 parę sztyletów, 1 berło, 1 parę czakramów, 1 długi miecz, a także 1 miecz dwuręczny. Oto 9 dotkniętych ręką Przeznaczenia broni, dających graczom przewagę już od samego początku rozgrywki!