Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion (PC)
Zbuduj swoją plantację kawy i odkryj cieplejszą stronę życia na farmie w dodatku Beans & Alpacas Expansion: odwiedź Catuaí, region inspirowany Ameryką Południową, gdzie plantacje kawy pokrywają falujące wzgórza, czerwona gleba kształtuje krajobraz, a gęsta roślinność rozciąga się na niższych zboczach gór. Czekają na ciebie nowe uprawy, zwierzęta, łańcuchy produkcji oraz ponad 25 nowych maszyn. Catuaí: Witamy w Ameryce Południowej! Odkryj bujną, wilgotną dolinę z wąskimi drogami, zakurzonymi ulicami, porozrzucanymi skałami i krętą rzeką przecinającą krajobraz. Małe wiejskie miasteczko z kolorowymi budynkami, sklepami i punktami skupu produktów rolnych spaja region, a wzdłuż brzegów rzeki ciągną się domy na palach. Kawa, zwierzęta i nowe mechaniki rozgrywki Uprawiaj kawę jako nową roślinę i rozbuduj hodowlę o alpaki i krowy brahman. Alpaki wprowadzają nowe, interaktywne czynności, takie jak strzyżenie i prowadzenie, a dzikie zwierzęta, takie jak krokodyle i papugi, ożywiają środowisko. Produkcje, projekty i kolekcjonerstwo Wytwarzaj nowe produkty, takie jak pigment i żywica, oraz odnawiaj domy w społeczności lub uruchamiaj łańcuchy produkcyjne przetwarzania plonów. Podejmij się budowy centrum badawczego, odnajduj fragmenty szkieletów dinozaurów i gromadź swoje odkrycia w muzeum kolekcjonerskim. Maszyny, marki i detale Obsługuj ponad 25 nowych maszyn marek Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra i wielu innych. Colombo Industries dołącza do serii jako nowa marka, a ulepszone animacje narzędzi i poprawione efekty zwiększają immersję.