Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition (PC)
Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition zawiera zarówno cenioną grę podstawową, jak i dodatek Beans & Alpacas Expansion. Ciesz się 4 mapami, ponad 400 maszynami, przeszło 150 autentycznymi markami oraz nowymi uprawami, zwierzętami, łańcuchami produkcyjnymi i dodatkowymi elementami rozgrywki. Od Europy po Amerykę Północną i Południową Zbuduj gospodarstwo w Ameryce Północnej pośród wijących się rzek i historycznych elewatorów zbożowych, w Europie Środkowej w otoczeniu stawów, w bujnym krajobrazie Azji Wschodniej pełnym pól ryżowych albo w Catuaí – regionie inspirowanym Ameryką Południową, gdzie plantacje kawy, czerwona ziemia i gęsta roślinność tworzą scenerię będącą główną atrakcją dodatku Beans & Alpacas Expansion. Dodatek: Stwórz własną plantację kawy! Uprawiaj ziarna kawy, hoduj alpaki i krowy brahman oraz rozwijaj gospodarstwo w cieplejszym klimacie. Alpaki można strzyc i prowadzić na uwięzi, a dzikie zwierzęta, takie jak krokodyle i papugi, ożywiają otoczenie. Wytwarzaj produkty, takie jak pigment i żywica, odnawiaj domy dla lokalnej społeczności, realizuj projekty budowlane, odkrywaj przedmioty kolekcjonerskie i obsługuj ponad 25 nowych maszyn renomowanych marek, w tym debiutującej firmy Colombo Industries.