Farming Simulator 22: Premium Expansion (PC)
Prosto z pola: warzywa, mapa, marki i maszyny Odśwież swoją rozgrywkę w Farming Simulator 22 za pomocą dodatku Premium Expansion i hoduj nowe warzywa na nowej mapie! Używaj wyspecjalizowanych maszyn do zasiewu, zbiorów i transportu. Poznaj nowe marki, nowe łańcuchy produkcji i nie tylko. Nowa mapa: Zielonka wita! Nasze nowe środowisko rolnicze jest zainspirowane Europą Środkową i przypomina zróżnicowane krajobrazy krajów tego regionu. Zielone pola pełne żyznej gleby pomiędzy stawami i rzekami doskonale nadają się pod bogate plony i wielkie przedsięwzięcia. Nowe plony: powrót do korzeni Lista upraw poszerza się o marchew, pasternak i buraka czerwonego. Te pożywne rośliny okopowe rosną w rządkach i wymagają specjalnego sprzętu – na przykład samobieżnego kombajnu unoszącego ZKIV firmy Dewulf. Nowe łańcuchy produkcji umożliwiają produkcję smakowitych zup i żywności w puszkach z zebranych warzyw. Możesz teraz również wytwarzać czipsy ziemniaczane! Ponad 35 nowych pojazdów i narzędzi Wierne cyfrowe wersje ponad 35 autentycznych pojazdów i urządzeń w dodatku Premium Expansion oferują więcej szczegółów niż kiedykolwiek. W serii pojawiają się po raz pierwszy marki Dewulf, Gorenc, Agrio oraz WIFO. Do garażu trafiają także BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ i inne. Przygotuj powierzchnię uprawną do uprawy warzyw i stwórz pojemne ścieżki za pomocą GRIMME GF 400 i GF 800, sadź za pomocą serii Kverneland Miniair Nova i zbieraj plony samobieżnymi i ciągniętymi kombajnami Dewulf, transportując je sprzętem WIFO. Naucz się wydajnie wykorzystywać te maszyny i narzędzia znanych marek!