Farm Bundle
Złota Rączka - do usług! Zanim kupisz swoją pierwszą nieruchomość, musisz na nią zapracować. Bez obaw - na szczęście jest co robić! Przyjmuj oferty pracy od mieszkańców okolicy - wysprzątaj ich domy, pomaluj ściany, zainstaluj ogrzewanie, prysznice czy klimatyzację, a nawet umebluj całe posiadłości. Zadowoleni klienci dobrze wynagrodzą Twoją pracę, a Ty bedziesz coraz bliżej zakupu własnego domu. Dodatek Farma zawiera: - 11 nowych zleceń fabularnych! - 11 nowych nieruchomości w wyjątkowym środowisku! - 5 działki gotowe do zagospodarowania! - 9 nowych umiejętności, w tym możliwość rozbudowy swojego domu! - Ponad 1850 nowych przedmiotów inspirowanych życiem na wsi! - Krowy, owce, kury i inne zwierzęta hodowlane! - Nowe rośliny uprawne, które będą wymagać twojej opieki!