FARCRY 6 Edycja Deluxe
Zgarnij FARCRY 6 Edycję Deluxe, która zawiera następujące elementy: - Podstawowa wersja gry - 3 pakiety kosmetyczne: Wyprawa do dżungli, Łowca krokodyli i Występek Obal reżim Castillo w tej pierwszoosobowej strzelance partyzanckiej w otwartym świecie, której akcja rozgrywa się w wyspiarskim państwie Yara. ZADZIORNA I WYBUCHOWA PIERWSZOOSOBOWA WALKA PARTYZANCKA Konstruuj improwizowaną broń, taką jak plecaki z pociskami i minidziałka napędzane silnikiem motocykla, a także walcz u boku wyjątkowych towarzyszy zwierzęcych, którzy odwracają uwagę, dokonują zwiadu albo sieją zamęt w szeregach wroga. Kieruj się zasadą “Zrób to sam“ i korzystaj z wszelkich środków, aby osłabić rządy Castillo. ODZYSKAJ OTWARTY ŚWIAT YARY NA SWÓJ SPOSÓB Przejmuj bazy, oczyszczaj trasy i odblokuj nowe narzędzia, wytyczając ścieżkę przez dżungle, plaże, farmy i ufortyfikowaną stolicę. Eksploruj największy jak dotąd świat FARCRY na swój sposób: jedź konno, lataj helikopterami, śmigaj w zadziornych buggies i nie tylko. POPROWADŹ REBELIĘ Spotykaj grupy buntowników, farmerów, przemytników i wyrzutków, którzy napędzają rewolucję. Zmierz się z misjami, odblokuj ulepszenia, wytwarzaj sprzęt i zacieśnij sieć rebelii – każda społeczność, której pomożesz, zbliża reżim Castillo do upadku. ROZEGRAJ CAŁĄ KAMPANIĘ W TRYBIE WSPÓŁPRACY Rozegraj całą kampanię ze znajomym w trybie współpracy dla 2 osób – to dwa razy większa siła ognia i dwa razy większy chaos. Koordynujcie ataki, łączcie potężne uzbrojenie z plecaka Supremo i wspólnie obalcie rządy Castillo.