Witajcie na wyspie Yara – w tropikalnym raju, w którym zatrzymał się czas. Dyktator Antón Castillo chce za wszelką cenę przywrócić dawną wielkość swego kraju, a jego syn Diego podąża jego krwawą ścieżką. Ich okrutne rządy doprowadziły do wybuchu rewolucji. – Graj jako Dani Rojas i walcz u boku współczesnych partyzantów, by wyzwolić Yarę. Przejdź całą grę w pojedynkę lub ze znajomym w trybie współpracy. – Eksploruj lasy tropikalne, plaże i miasta na piechotę, konno lub w różnych pojazdach, na przykład na motorówkach lub skuterach wodnych. Stań do walki z reżimem Castillo w najbardziej rozbudowanej grze z serii „Far Cry”. – Poczuj emocje walki, posługując się arsenałem setek rodzajów broni, mając u swego boku takich pomocnych amigos jak pies Chorizo i aligator Guapo. – Poznaj dodane już po premierze nowe materiały i funkcje, w tym cztery nowe operacje specjalne, darmowe misje z motywami ze znanych przebojów i aktualizacje wprowadzone na życzenie fanów, takie jak Nowa Gra Plus, pomoc realizacji, wyjątkowo trudny poziom trudności i cztery nowe miejsca na wyposażenie. To najlepszy czas, by dołączyć do milionów graczy na Yarze.