Far Cry 5 – Pakiet chaosu
Zapewnia wczesny dostęp do chaotycznych przedmiotów jednorazowych, takich jak koktajle Mołotowa, przynęty na zwierzęta oraz wzmocnienia: szybkość i wściekłość.