Fallout 76: Atlantic City High Stakes Bundle (PC)
Ruszaj na promenadę w Atlantic City i dołącz do stołu dla grających o wysoką stawkę, korzystając z tego pakietu. Pakiet hazardzisty zawiera następujące dodatkowe przedmioty i elementy kosmetyczne do C.A.M.P.: - Zestaw C.A.M.P. dzielnicy kasyn: zbuduj własne Atlantic City. - Pancerz wspomagany obywatelskiego obowiązku: Miejscy podtrzymują miasto przy życiu. Wypełnij swój obywatelski obowiązek w tym pancerzu wspomaganym! - Automat do gry „Miodny garniec złota”: przy odrobinie szczęścia i ty możesz znaleźć skarb na drugim końcu tęczy - Drzwi Atlantyckiego Akwarium: jakie skarby kryją się w głębinach za tymi drzwiami? - Duży pluszowy przerośnięty: przerośnięci przejmą twoją sypialnię dzięki temu dużemu pluszakowi! - Zwijany plecak: zwiń i spakuj wszystko w wielofunkcyjnym plecaku!