Faeria
Dzięki wyjątkowej „żyjącej” planszy Faeria rzuci Ci wyzwanie prawdziwie strategicznymi bitwami karcianymi. Stwórz swoją talię, ukształtuj pole bitwy i walcz o zwycięstwo! Gra strategiczna, która różni się od innych. Twórz ekscytujące talie i kształtuj pola bitew, biorąc udział w niesamowitych potyczkach. Wznoś łańcuchy górskie, sadź lasy, wypełniaj jeziora wodą lub ujarzmiaj piaski pustyni. Wybierz swoją własną ścieżkę zwycięstwa. Ciesz się ponad setką godzin zawartości dla jednego gracza, misjami kooperacyjnymi i łamigłówkami! Poznaj szeroki wachlarz wyzwań, za które otrzymasz nagrody. Podróżuj przez Oversky i pokonuj przebiegłych Bossów Świata — lub graj z wrogą SI w trybie draft! Wejdź do Pandory, unikalnego trybu draft Faerii, w którym Twoja umiejętność kompletowania talii zostanie wystawiona na ostateczną próbę. Walcz przeciw SI lub wystaw swoją talię na ostateczną próbę w trybie PVP. Zdobywaj nagrody w zależności od Twoich wyników w grze. To doskonały sposób na powiększenie kolekcji lub po prostu świetną zabawę!