Excessive Trim
Siej spustoszenie na spokojnych polach uprawnych jako naćpany kosmita w latającym spodku z piłą tarczową! Wciel się w palącego blanty kosmitę w spodku z piłą mechaniczną, który terroryzuje farmy i bezmyślnie mieli całe stada zwierząt! Excessive Trim to przewijana w pionie gra typu slice 'em up w technologii pseudo 3D, utrzymana w czarno-biało-czerwonej kolorystyce pixel art. Przejmij kontrolę nad swoim spodkiem z okrągłym ostrzem i spróbuj przetrwać, zbierając cenne liście. Wykonuj odskoki, aby przedrzeć się przez linie rozjuszonego bydła, omijaj maszyny rolnicze, przemykaj między drzewami i formacjami skalnymi, ścinaj wściekłych rolników i nie tylko! Dotknij określonych punktów odskoku, aby uzyskać dodatkowe liście. Znajdź sklepy na uboczu, w których możesz wybierać ulepszenia zapewniające więcej zdrowia lub mnożniki. Ale uważaj! Zawsze trzeba iść na jakiś kompromis. Przetrwaj jak najdłużej w proceduralnie generowanej pętli etapów, uderzaj po najwyższy wynik i zmieniaj paletę kolorów, aby dostosować doświadczenie.