Europa Universalis IV: Rule Britannia Immersion Pack
Osłabiona prowadzonymi na kontynencie wojnami, rządzona przez nieudolnego monarchę i dławiona ambicjami krótkowzrocznej arystokracji piętnastowieczna Anglia nie przeczuwała nawet czekającej ją chwały. Droga wiodąca do celu okazała się trudna. Obfitowała w wojny domowe, religijne niepokoje, niszczycielskie pożogi i niewygodne sojusze. Owocem tego procesu była przemiana w Wielką Brytanię – sięgające najdalszych zakątków globu imperium handlowe, szerzące na świecie angielskie ideały wolnej myśli i nieskrępowanego handlu, które dysponowało nieznaną dotychczas w dziejach potęgą. Zaprzęgnij do pracy żagle, puść w obieg monety i rozpocznij rewolucję przemysłową w dodatku Rule Britannia. Zawartość dodatku Rule Britannia to m.in: Nowe misji brytyjskie: W systemie misji gry Europa Universalis IV umieszczono nowe drzewka decyzji dla Anglii, Szkocji oraz Irlandii. Rewolucja przemysłowa: W późniejszych etapach rozgrywki wysoko rozwinięte prowincje mogą wydobywać węgiel, zwiększając produktywność i bogactwo Twojego imperium. Innowacyjność: Zdobywaj cenne nagrody za uzyskanie dostępu do nowej wiedzy (np. niższego zużycia energii) przed innymi narodami. Doktryny morskie: Twórz generalne strategie dla flot, zapewniając sobie premie do konserwacji statków czy skuteczności handlowej i bojowej. Anglikanizm: Na terenie Anglii może pojawić się nowy odłam wiary protestanckiej, oferujący nowe premie i wybory natury religijnej. Dzielenie się wiedzą: Pomagaj swoim niedomagającym sojusznikom lub poddanym, propagując rozwój określonych instytucji na ich ziemiach. Ulepszenia rozgrywki w dodatku Rule Britannia: Pakiet nowych jednostek: Nowe modele jednostek dla narodów brytyjskich, w tym irlandzkie jednostki regionalne oraz rebelianci z Northumberland i Kornwalii, a także nowa muzyka. Nowa muzyka: Nasi kompozytorzy tworzą wiele wspaniałych utworów, które mają uspokoić wzburzone wody na szlakach handlowych.