Europa Universalis IV: Golden Century Immersion Pack
Kolumb niekoniecznie dokonał odkryć jako pierwszy, ale z pewnością był najważniejszym eksploratorem. Jego odkrycia w Nowym Świecie szybko wykorzystała coraz ambitniejsza korona hiszpańska, co zaowocowało zdominowaniem europejskiej polityki przez to katolickie królestwo na ponad sto lat. Złoto Azteków oraz srebro z Peru legło u podstaw globalnego imperium rozciągającego się do Meksyku przez Madryt aż po Manilę. Sięgnij po dodatek Europa Universalis IV: Golden Century i zbuduj imperium, któremu będziesz towarzyszyć od czasów rekonkwisty do dni, gdy oceany przemierzały floty pełne skarbów. Najważniejsze cechy dodatku Golden Century: Przesiedlanie mniejszości: Zasiedlaj odległe kolonie mniejszościami z ojczyzny, osiągając ściślejszą jedność w metropolii i wprowadzając w podległych regionach większą różnorodność. Zaprowadź porządki: Narody iberyjskie mogą powierzać zarządzanie państwem jezuitom, franciszkanom i dominikanom, aby skuteczniej uciszać niepokoje lub łatwiej nawracać innowierców... Nowe drzewka misji: Narody Iberii (w tym Hiszpanii i Andaluzji) i północno-zachodniej Afryki mogą liczyć na nowe misje oraz cele. Państwa zbójeckie: Graj piratami (lub staw im czoła!) w nowych, pełnych niebezpieczeństw strefach morskich z wyjątkowymi wydarzeniami i unikalnymi zasadami rozgrywki. Okręty flagowe: Postaw flagowca na czele swojej floty, aby zapewnić jej większą skuteczność bojową i handlową. Atak ogniowy z morza: Wykorzystaj swoje okręty do oblegania przybrzeżnych fortów i bombardowania ich umocnień. W skład dodatku Golden Century wchodzi pakiet następującej zawartości: Nowe jednostki armii iberyjskiej: 20 wyjątkowych jednostek piechoty Granady/Andaluzji, Nawarry, Leonu/Galicji, Sali oraz piratów. Nowe modele statków iberyjskich: 17 nowych modeli statków i okrętów dla następujących państw iberyjskich: Portugalia, Hiszpania, Aragonia, Nawarra, Galicja, León, Andaluzja oraz Granada. Nowe modele statków berberskich: 17 nowych modeli statków i okrętów dla następujących państw Berberów: Maroko, Tilimsan, Algieria, Tunis, Fazzan, Mzab, Tukkurt, Djerid, Trypolis, Tafilalt, Sus, Fez, Sala. Nowa muzyka: Od 10 do 12 minut nowej ścieżki dźwiękowej czerpiącej inspiracje z odkryć w Nowym Świecie.