Europa Universalis IV: Dharma Content Pack
Dodaj swojemu indyjskiemu imperium kolorów i głębi, sięgając po pakiet zawartości Europa Universalis IV: Dharma. Dzięki nowym grafikom i kompozycjom fascynująca historia tego oszałamiającego różnorodnością i bogactwami regionu jeszcze bardziej Cię wciągnie. Prowadź wspaniałe armie i słonie bojowe pośród rzek, łańcuchów górskich i dżungli całego subkontynentu. Zawartość dodatku Dharma: Jednostki armii hinduskich: Nowe modele jednostek bojowych dla następujących państw i narodów: Gondwana, Melwar, Nepal, Orisa i pomniejsze narody Indii Południowych (Koczin, Malabar, Venad). Jednostki muzułmańskich armii hinduskich: Nowe modele jednostek bojowych dla następujących państw i narodów: Sułtanat Bahmanidów, Gudźarat, Sułtanat Jaunpur, Malwa i Wielcy Mogołowie. Słonie bojowe: Wyjątkowe modele słoni bojowych dla Gondwany, Orisy oraz Indii Południowych. (W dodatku Dharma zawarto generyczny model słonia). Nowe portrety: 42 nowe portrety doradców dla narodów i kultur Indii. Nowa muzyka: Ponad dziesięć minut nowej, całkowicie oryginalnej muzyki inspirowanej tradycyjnymi motywami i kompozycjami Indii.