Escape Academy
Witamy w Escape Academy, czyli szkole, w której obiecujący studenci ćwiczą, aby zostać mistrzami escape roomów. Spróbuj sił w kilkunastu pokojach drobiazgowo zaprojektowanych przez ekspertów od PRAWDZIWYCH escape roomów. Doświadcz bogactwa Escape Academy na własną rękę LUB w trybie współpracy dwóch graczy, dostępnym lokalnie, na dzielonym ekranie, lub przez internet. Odkryj kampus Escape Academy i zapoznaj się z barwnymi postaciami wykładowców. Każdy z nich jest mistrzem ucieczki, a niektórzy skrywają pewne tajemnice… W grze usłyszysz muzykę oraz odgłosy autorstwa jedynego w swoim rodzaju doseone (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room i Enter the Gungeon). Udaj się w podróż z Coachem Yoachem w Escape Academy: Tournament of Puzzles! Walcz ze znajomymi w światowej serii turniejów z łamigłówkami! Ta ważna aktualizacja zawiera trzy ogromne areny, trzy nowe tryby gry, ulepszenia zagadek, dodatkowe osiągnięcia i mnóstwo, mnóstwo łamigłówek. Przemierzaj gigantyczne areny, pełne tajnych przejść i alternatywnych tras. Możesz rozgrywać je wielokrotnie. Tomb of the First Escapist – Pokonaj tajne przejścia w grobowcu i nie pozwól, aby pochłonął cię na zawsze! Poziom umiejscowiony jest głęboko w sercu Egiptu, ojczyźnie escape roomów. Hackannery – To porzucona fabryka jedzenia w puszkach, która zmieniła się w schronienie dla hakerów. Na przesiąkniętym deszczem molo znajdziesz od groma łamigłówek w morskich i technologicznych klimatach. The Showman’s Studio – Wchodź i przygotuj się na zagadki! Największy teatr Escape oznacza mnóstwo magicznych wyzwań! Escape Race – Walcz ze znajomymi w pełnych łamigłówek wyścigach do mety. Tic-Tac-Toe – Klasyczna gra w kółko i krzyżyk... ale wszystkie krzyżyki i kółka są poukrywane. Scavenger Hunt – Szukaj trofeów podczas poszukiwania rozwiązań skomplikowanych zagadek. Myślisz, że dziwniej być nie może? W Tournament of Puzzles znajdziesz nowe ekscytujące wzmocnienia! Rozpraszaj przeciwników pułapkami lub zyskaj przewagę, wykorzystując różne obiekty i zapewniając sobie zwycięstwo. Wolisz mierzyć się z łamigłówkami w pojedynkę? Żaden problem! Coach Yoach chętnie umożliwi każdemu miłośnikowi zagadek przejście przez łamigłówkowy tor przeszkód w trybie jednoosobowym. Ćwiczenie łamigłówek pozwoli ci zostać ich mistrzem! A to tylko część niesłychanych (i niekiedy zabójczych) turniejowych niespodzianek, na jakie może liczyć każdy, kto ośmieli się wziąć udział w rozgrywkach. Na co czekasz? Zacznij rozwiązywać zagadki!