Epicki pakiet skórek zbroi
Ten największy pakiet skórek zbroi zawiera wszystkie skórki dostępne do kupienia, zarówno statyczne, jak i nowe animowane. Nie zawiera skórek dostępnych wyłącznie w sezonowej przepustce VIP.