Epicki pakiet skórek broni
Ten największy pakiet skórek broni zawiera wszystkie skórki dostępne do kupienia, zarówno statyczne, jak i nowe animowane. Nie zawiera skórek dostępnych wyłącznie w sezonowej przepustce VIP.