Enlisted - Reinforcements Deluxe Pack
W skład pakietu wchodzą: Drużyna premium składająca się z 4 kaemistów i 1 inżyniera poziomu 4, uzbrojona w karabin maszynowy Colt Monitor. Czołg premium M8A1 GMC. Drużyna premium składająca się z 4 czołgistów poziomu 4. Wyjątkowy portret Colt Monitor to karabin maszynowy opracowany w Stanach Zjednoczonych w 1931 roku. Powstał w oparciu o popularny karabin maszynowy Browning M1918 będący na wyposażeniu amerykańskich służb porządkowych w okresie międzywojennym. Cechuje się chwytem pistoletowym, skutecznym hamulcem wylotowym i skróconą lufą, zapewniającą większą poręczność. Stosuje amunicję kalibru 7,62 mm w magazynkach mieszczących 20 nabojów. Colt Monitor łączy wysoką siłę ognia z mobilnością, co czyni go efektownym narzędziem w zróżnicowanych scenariuszach bojowych. M8A1 GMC to eksperymentalna haubica samobieżna do zwalczania czołgów opracowana w okresie II wojny światowej. Cechą charakterystyczną tej konstrukcji jest umieszczona na podwoziu czołgu M8 Scott armata M3 kalibru 75 mm, umożliwiająca ostrzał na znaczną odległość celów zarówno żywych, jak i opancerzonych. Uzbrojenie uzupełnia karabin maszynowy M2HB kalibru 12,7 mm i zasilające go 1000 nabojów, jakie przewoził czołg. Testy na poligonie w szkockim Aberdeen wykazały, że mimo zastosowania większej armaty czołg wyróżnia się doskonałymi osiągami pod względem hamowania i przyspieszania oraz dużą zwrotnością i stabilnością. Konstrukcja nie doczekała się jednak szerokiego wykorzystania z racji na zwiększony odrzut i dyskomfort załogi spowodowany przez powiększoną komorę zamkową armaty. Załoga czołgu składa się z 4 członków.