Enlisted - M3A1 Squad Bundle
W skład pakietu wchodzą: – Drużyna składająca się z 6 członków na 4 poziomie, w tym z kierowcy transportera opancerzonego premium. – Transporter opancerzony M3A1 premium. – 200 szt. złota. M3A1 to półgąsienicowy transporter opancerzony z czasów II wojny światowej. Dostarczono go ZSRR w ramach umowy Land-Lease. Załogi ceniły go ze względu na doskonałą pojemność i możliwość poruszania się po wielu terenach. Transporter wyposażono w karabin maszynowy M2HB kalibru 12,7 mm na 2200 strzałów. Czas przeładowania wynosi 12 s. Maksymalna prędkość M3A1 to 73 km/h, czyniąc go niezastąpionym pojazdem do dostarczania dywizji na pozycje. Transporter ten ma potężny silnik o mocy 148 HP i 3000 obr/min, który pozwala szybko dostosować się do zmian na polu bitwy. – Transporter opancerzony może służyć za punkt zbiórki dla całej drużyny. – Gracze mogą samodzielnie wybrać broń dla każdego żołnierza w drużynie. – Transporter umożliwia transport żołnierzy sprzymierzonych drużyn. M3A1 może pomieścić maksymalnie 19 żołnierzy.