Enlisted - Ka-Chi Squad
W skład pakietu wchodzą: - Oddział premium czołgistów + czołg pływający Ka-Chi (Japonia, 1 Era); – 200 szt. złota Ka-Chi to średni czołg pływający oparty na znacznie zmodyfikowanej wersji podwozia czołgu Chi-He Typ 1, powszechnie stosowanego przez japońską armię w czasie II wojny światowej. Czołg jest w stanie poruszać się po wodzie, wykorzystując gąsienice jako napęd, podczas gdy specjalne pontony utrzymują go na powierzchni i zapewniają stabilność. Ka-Chi dysponuje usprawnionym w porównaniu do bazowej wersji czołgu Chi-He opancerzeniem i uzbrojeniem. Jest wyposażony w działo przeciwpancerne Typ 1 kalibru 47 mm.