Enlisted - "Invasion of Normandy": Kiraly 43M Squad
Zestaw zawiera: - Oddział premium 2 Dywizja Spadochronowa 6 Pułku Spadochronowego dla Wermachtu w kampanii normandzkiej; - Oddział składa się z 4 żołnierzy klasy „Szturmowiec” i 1 „Inżyniera”, wyposażonych w pistolety maszynowe Kiraly 43M (unikalna broń dostępna tylko dla tego oddziału) oraz 1 żołnierza klasy „Inżynier”; - 300 złota. Kupując ten zestaw, otrzymasz oddział premium 2 Dywizja Spadochronowa 6 Pułku Spadochronowego dla Wermachtu w kampanii normandzkiej. Oddział składa się z 4 żołnierzy klasy „Szturmowiec” i 1 „Inżyniera”, wyposażonych w pistolety maszynowe Kiraly 43M (unikalną broń, która jest dostępna tylko dla tego oddziału) i 1 żołnierza klasy „Inżynier”. Kiraly 43M jest węgierskim pistoletem maszynowym z opóźnionym działaniem dźwigni i komorą na nabój 9x25mm.