Endzone - A World Apart: Distant Places
Minęły wiekii, odkąd wróciliśmy na powierzchnię Ziemi. Do tego czasu usiłowaliśmy stworzyć kwitnący raj będący czymś więcej niż schronieniem przed trudnymi warunkami środowiskowymi. Mieszkańcy tego miejsca mają bezpieczeństwo, opiekę zdrowotną, edukację, a nawet elektryczność, a co najważniejsze – dom. To miejsce, w którym można swobodnie dążyć do szczęścia. Ale nawet po osiągnięciu tych kamieni milowych i założeniu nowej, zdrowej cywilizacji nasz lud jest ciekaw zewnętrznego świata. Ci pionierzy chcą dotrzeć do innych ocalałych oraz odkryć nowe i ekscytujące lokalizacje za granicami osady. Pragną znaleźć odległe miejsca, o których mówią niezliczone legendy.