Element pancerza warstwowego łowcy „Kolczyki duchoptaka”
Poluj stylowo dzięki temu specjalnemu wielowarstwowemu pancerzowi! Po zakupie porozmawiaj z kurierem i wybierz zawartość dodatkową (ang. Add-on Content), aby ją otrzymać. Wtedy pojawi się ona w menu Ustawienia wielowarstwowego pancerza (ang. Layered Armor Settings) obszaru Item Box. Uwaga: ten element ma wyłącznie ozdobny charakter i nie daje żadnych dodatkowych korzyści.