Electronics Puzzle Lab
Obudź w sobie inżyniera dzięki łamigłówce Electronics Puzzle Lab! W tej zabawnej i edukacyjnej grze logicznej 3D Twoim zadaniem jest sprawdzanie płytek drukowanych i dostosowywanie ich w celu zasilenia świateł LED. Zajmij miejsce przy stole warsztatowym, przecinaj przewody, przełączaj przełączniki i nie tylko, śledząc ścieżkę prądu. Zacznij od podstawowych zagadek i przejdź do zaawansowanych wyzwań, które przetestują Twoje granice logiki i wiedzy elektronicznej. Ale nie martw się zbytnio – koncepcje są na tyle uproszczone, że nawet osoby bez wiedzy elektronicznej mogą rozwiązywać wyzwania, ponieważ nowe komponenty są wprowadzane stopniowo. Odtwarzaj ukończone etapy w dowolnym momencie i próbuj zmierzyć się z nowymi poziomami tyle razy, ile potrzeba!