EBOLA VILLAGE
Klasyczny horror inspirowany oryginalnymi grami survivalowymi z lat 90., EBOLA VILLAGE — to nowoczesne podejście do przygody z perspektywy pierwszej osoby, w której główna bohaterka Maria bada tajemnicze wydarzenia, które miały miejsce w Rosji. Maria siedzi w swoim mieszkaniu i ogląda swój ulubiony serial, transmisja zostaje przerwana i rozpoczyna się transmisja na żywo o zagrożeniu biologicznym. Maria jedzie na wieś, aby odwiedzić matkę i byłego męża Rusłana... i zaczynają się tam dziać straszne rzeczy... Musisz zrozumieć zawiłą historię, dowiedzieć się, co się wydarzyło i kto jest w to zamieszany. Dobrze rozwinięta oprawa gry całkowicie zanurzy Cię w atmosferze rosyjskiej wioski.