EARTH'S DAWN
W grze Earth’s Dawn na szali waży się los całej planety! Zostań członkiem A.N.T.I. – drużyny złożonej z żołnierzy o nadludzkich zdolnościach i wyposażonych w obcą technologię. Walcz, aby uchronić Ziemię przed obcymi najeźdźcami znanymi jako E.B.E! Weź udział w szalonym starciu typu „side-scrolling”, zaatakuj hordę obcych na ich terenie i pokonaj ogromnych bossów! Zdobywaj punkty XP, aby odblokować nowe zdolności na potężnym drzewie umiejętności, a następnie za pomocą materiałów zdobytych na polu walki twórz nowe miecze, karabiny oraz sprzęt. Wybierz własną ścieżkę misji, odkryj prawdę o inwazji i uratuj planetę, zanim będzie za późno!