Eagle
Według ARII Eagle to najcenniejsza istota na planecie. Jego niezwykła zdolność do jednoczenia się ze wszystkimi formami życia i maszynami oraz wpływania na nie może doprowadzić do jej całkowitego unicestwienia. Dzięki modyfikacjom wprowadzonym przez Ultratech i Glaciusa, Eagle mknie do boju wyposażony w średniodystansowy krótki łuk Tech wraz ze swym wiernym towarzyszem, ptakiem Weyekin. Wspólnie rozprawią się z każdym, kto zagrozi równowadze tego świata.